نرم محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

نرم: محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری هالیوودریپورتر و اسکرین‌دیلی راجع به «خوک» مانی حقیقی چه نوشتند؟

چند نشریه مهم از جمله هالیوودریپورتر و اسکرین دیلی به بررسی فیلم تازه مانی حقیقی پرداختند که در جشنواره فیلم برلین جهت خرس طلایی مسابقه می‌کند.

هالیوودریپورتر و اسکرین‌دیلی راجع به «خوک» مانی حقیقی چه نوشتند؟

هالیوودریپورتر و اسکرین دیلی راجع به «خوک» مانی حقیقی چه نوشتند؟

عبارات مهم : اژدها

چند نشریه مهم از جمله هالیوودریپورتر و اسکرین دیلی به بررسی فیلم تازه مانی حقیقی پرداختند که در جشنواره فیلم برلین جهت خرس طلایی مسابقه می کند.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم تازه مانی حقیقی با عنوان «خوک» در بخش رقابتی شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم برلین حضور دارد.

در این فیلم با بازی حسن معجونی، لیلا حاتمی، پریناز ایزدیار و لیلی رشیدی، داستان کارگردانی ممنوع الفعالیت و یک قاتل سریالی در خوابیدن طنز روایت می شود.

دیمتریوس متیو منتقد اسکرین دیلی فیلم مانی حقیقی را اثری جسور و چالش برانگیز توصیف کرد و راجع به آن نوشت: «مانی حقیقی دو سال بعد از «اژدها وارد می شود!» بار دیگر با ترکیبی جسورانه و چالش برانگیز به مسابقه در جشنواره برلین پا گذاشته هست. و البته مایه اندکی شگفتی است که آیا در آخر نام این فیلم علامت تعجب به چشم نمی خورد. فیلم مانی حقیقی طنز اجتماعی است که چیزهای بسیاری جهت لذت بردن به تماشاگر عرضه می کند و داستان آن حول محور کارگردانی خودشیفته روی می دهد که با نادیده گرفته شدن از سوی قاتل سریالی فیلمسازها که ظاهرا او را لایق کشته شدن نمی داند، حس تحقیر را تجربه می کند.

علیرغم کارگردانی پرزرق و برق، بازی درخشان نقش مهم و فیلمنامه ای که در اغلب موارد بامزه هست، مانی حقیقی در وارد کردن ضربه نهایی توفیق نمی یابد. در صحنه فیلم اجزایی کنایه دار و از لحاظ بصری چشمگیر وجود دارد که حاصل کار خوب محمود کلاری، فیلمبردار اثر و امیرحسین قدسی طراح صحنه هست. جهت نمونه می توان به صحنه ای اشاره کرد که شخصیت حسن معجونی خود را در جایگاه خواننده یک گروه هوی متال تصور می کند که اعضای آن مدل هایی با لباس سوسک هستند.»

مانی حقیقی دو سال پیش با فیلم «اژدها وارد می شود» پا به جشنواره برلین گذاشته بود. دبورا یانگ منتقد نشریه هالیوودریپورتر نیز با اشاره به این عنوان در نقد خود «خوک» را با «اژدها» مقایسه کرده هست. او در این رابطه می نویسد: «کمدی سیاه سورئال به عنوان زیربنای مطالعات کنایه آمیز مانی حقیقی راجع به زندگی طبقه میانگین کشور عزیزمان ایران در فیلم تازه او «خوک» در جشنواره برلین فریاد می شود. «خوک» فیلمی سرراست تر از «اژدها وارد می شود» و در عین حال کمتر گیج کننده و عجیب است و نسبت به «اژدها وارد می شود» جذابیت بصری کمتری دارد. محمود کلاری در این فیلم به جلوه های شادتر و پرزرق و برق تر روی آورده و طراحی صحنه با اجرای امیرحسین قدسی یادآور شیوه فیلم های فلینی هست. موسیقی متن فیلم اثر پیمان یزدانی با حال و هوای فیلم همراهی می کند و در فانتزی هوی متال حسن به اوج می رسد.»

هالیوودریپورتر و اسکرین‌دیلی راجع به «خوک» مانی حقیقی چه نوشتند؟

واژه های کلیدی: اژدها | جشنواره | کارگردانی | مانی حقیقی | قاتل سریالی | جشنواره فیلم | اژدها وارد می شود | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار